مرجع خبری رئال مادرید
سه شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 12:52 ::  نويسنده : میلاد

 
مرجع خبري رئال مادريد : ژابی آلونسو خوشحالیش را از پیروزی مقابل اسپانیا در یورو 2012 ابراز داشت اما افشا کرد که لاروخا حس خرسندی کمتری نسبت به چهار سال پیش و پس از قهرمانی یورو 2012 داشته است .
ژابی گفت :" بایستی خوشحال تر باشیم اما این با قهرمانی در یورو 2008 فرق داشت . همه چیز معتدل تر بود . ما با خانواده هایمان جشن گرفتیم اما همه آرام هستیم . چهار سال پیش خیلی خوشحال تر بودیم . "
 

سه شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 12:51 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : ایکر کاسیاس پس از قهرمانی در یورو 2012 در روز یکشنبه مقابل کیف ، توانست که اسطوره بودنش را به عنوان کاپیتان تیم ملی اسپانیا افزایش دهد . بازین مستولزی برای دومین بار به قهرمانی یورو رسید . کاری که در کنار او فقط آلبیول ، اینیستا ، بونوف ، ژاوی ، تورس ، سسک ، ژابی ، راموس ، آربلوا ، کاسورلا ، سیلوا و رینا موفق به انجامش شده بودند .



ادامه مطلب ...


مرجع خبري رئال مادريد : بازیکنان رئال مادرید یوروی خوبی را داشتند . هشت تا از آنها در جمع 23 بازیکن برتر تورنمنت قرار گرفتند : کاسیاس ، راموس ، ژابی ، کریستیانو ، په په ، کوئنت رائو ، اوزیل و خدیرا . بنزما ناکام فرانسه بود و آلبیول هم فرصت بازی پیدا نکرد . البته از ارزشهای آربلوا نباید غافل شد چرا که از پس وظایف تدافعیش نظیر مهار ریبری و رونالدو به خوبی ر آمد .
 



ادامه مطلب ...
سه شنبه 13 تير 1398برچسب:, :: 12:46 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : حذف فرانسه از یورو توسط اسپانیا باعث شد که جوی منفی علیه لورن بلان ایجاد شود و او را به ناتوانی در جمع کردن رختکن تیمش متهم کند . 
حالا از مطبوعات فرانسه خبر می رسد که زین الدین زیدان ، اسطوره رئال مادرید یکی از اصلی ترین گزینه های فرانسوی ها برای هدایت تیم ملی کشورشان است . این بازیکن با وجهه ای که دارد مورد حمایت کل فوتبال فرانسه است .

 

دو شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 11:2 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : همه گمان می کنند که اساس موفقیت تیم ملی اسپانیا ، سبک بازی و حفظ توپشان است اما این همه چیز نیست . در حقیقت عملکرد تدافعی و به خصوص درخشش کاسیاس هم نقش موثری در این قضیه داشته است .
دروازه بان رئال مادرید در سه دوره اخیر تورنمنت های بزرگ در بازیهای حذف یک گل هم نخورده است . اسپانیا در این بازیهای به یاد ماندنی همیشه لطف دروازه بان مستولزی را پشت خود داشته است .
همه چیز از یورو 2008 و درخشش مقابل ایتالیا شروع شد و حالا پس از چهار سال ، ایکر همچنان در بازیهای حذفی بی شکست است .
 

دو شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 11:0 ::  نويسنده : میلاد

مرجع خبري رئال مادريد : کاسیاس نقش مهمی در قهرمانی اسپانیا در یورو داشت . به طور مثال توپی که از راکیتیچ در مرحله گروهی گرفت ، یکی از به یاد ماندنی ترین صحنه های تورنمنت اوکراین و لهستان بود . کاسیاس در بازی اول تورنمنت هم توپهایی تماشیایی را از پیرلو و کاسانو گرفت . او در کتاب " تواضع قهرمان " در مورد توپگیری های به یاد ماندنیش نوشته است .
"گاهی یاد برخی از آنها می افتم گاهی برخی دیگر . اما آنهایی که در بازیهای سنتی بودند بیشتر یادم هستند . بیشتر از درخشش های فردی ، آنها را یادم است که روزهای شلوغی داشتم و همه چیز روبراه بود . مثل فصل اولم در اوترافورد که در لیست دقیقه اول ، چهار توپ خوب را گرفتم . "
 


ادامه مطلب ...
دو شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 10:58 ::  نويسنده : میلاد

مرجع خبري رئال مادريد : یوفا در نظر دارد که تورنمنت جدیدی را در رده جوانان با نام " چمپیونزلیگ جوانان " راه اندازی کند . این تورنمنت از سال آینده به طور آزمایشی راه اندازی می شود و در عرض دو سال ، رسمی می شود


ادامه مطلب ...
دو شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 10:55 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : ایکر کاسیاس یک دروازه بان عادی نیست . پسری که در کاستیانا و در زمین تمرین رئال مادرید رشد کرده و آن قدر پیشرفت و سرعت داشت تا در 31 سالگی تبدیل به اسطوره فوتبال جهان شود . با یورویی که در اوکراین و لهستان کسب کرد ، کاپیتان تیم ملی اسپانیا تنها بازیکن تاریخ می شود که سه تورنمنت مهم را به صورت پیاپی برده است



ادامه مطلب ...
دو شنبه 12 تير 1398برچسب:, :: 10:53 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : اسپانیا توانست که قهرمان یورو در کیف شود . ژابی ، آربلوا ، کاسیاس ، راموس و آلبیول توانستند که پس از چهار سال دوباره قهرمانی را تکرار کنند ، مثل کاری که در ارنست هاپل وین کرده بودند .
 

 



ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : در یکی از ملالت بار ترین فینال های تاریخ که شباهت زیادی به بازیهای یونان داشت ، اسپانیا با سبکی که نه بر مبنای حفظ توپ بود و نه ضد حمله ، به سومین قهرمانیش در چهار سال رسید .


ادامه مطلب ...
یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 12:24 ::  نويسنده : میلاد
یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 11:49 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : رویترز نگاهی به ترکیب احتمالی اسپانیا در مقابل ایتالیا داشته که برخی بازیکنان رئال هم در لیستش هستند .
کاسیاس : او رکورد دار بازی ملی در تاریخ اسپانیاست . کاسیاس بی تردید یکی از بهترین بازیکنان فوتبال جهان است . کاپیتان به خوبی نشان داده که یک شوتگیر فوق العاده است و در یورو 2012 توانسته که در اوج دوران کارش باشد



ادامه مطلب ...
یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 11:47 ::  نويسنده : میلاد

مرجع خبري رئال مادريد : ایکر کاسیاس در مورد تلاش های اسپانیا برای قهرمانی در یورو 2008 صحبت کرد و برای بازی امشب ابراز امیدواری کرد . او گفت :" این بازی متفاوت است . چهار سال پیش مشتاق چیزی بودیم که مدتها به آن نرسیده بودیم . در سال 2010 تکمیل شدیم . سومین قهرمانی پیاپی ، باور نکردنی است . می خواهیم از جامی دفاع کنیم که چهار سال پیش برایمان خیلی ارزشمند بود . "
وی افزود :" می دانیم که ایتالیا چه تیم خوبی است . آنها ویژگی هایشان را نشان داده اند و رسیدن به فینال این را نشان می دهد . فکر نمی کنیم که شانسمان برای فینال بیشتر باشد . ما برابر هستیم . این یک فینال است و می خواهیم از یوروی چهار سال قبلمان دفاع کنیم

یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 11:14 ::  نويسنده : میلاد

                                   



ادامه مطلب ...
یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 10:49 ::  نويسنده : میلاد

یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 10:40 ::  نويسنده : میلاد

                                     Click the image to open in full size.



ادامه مطلب ...
یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 10:31 ::  نويسنده : میلاد
یک شنبه 11 تير 1398برچسب:, :: 10:17 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : رفتار خاص کریستیانو رونالدو ، واکنش های متفاوتی را در موردش بر می انگیزد . فرقی ندارد که به چه زمانی صحبت کند ، آن ها سوالات مشابهی را از همدیگر می پرسند ، وقتی که چهره اش را می بینند :" اسم ژلی که به موهایش زده چیست ؟ "
برخی به شوخی می گویند :" باید عینک دودی بزنم تا برق موهایش ، چشمانم را کور نکند . "
البته طبیعتا اصحاب رسانه تنها کسانی نیستند که در مورد این همه ژلی که رونالدو به موهایش می زند بحث می کنند . حتی در این باره جنگ توئیتری میان بار رافائلی ، مدیر مشهور و ایرینا شیک ، نامزد کریستیانو شکل گرفته است .



ادامه مطلب ...


مرجع خبري رئال مادريد : کریستیانو رونالدو این شانس را دارد که این روزها این شانس را دارد که توسط وبسایت معتبر ESPN به عنوان بهترین ورزشکار سال رقابت کند . در این راه او باید با لیونل مسی ، فوتبالیست آرژآنتینی ، نوواک جوکوویچ تنیسور و تسنگ گلف باز رقابت کند .
بازیکن پرتغالی یکی از محبوب ترین ورزشکار های جهان به لطف موفقیت ورزشیش است . کریستیانو یک بازیکن بزرگ در عرصه فوتبال است و می توان او را یک ورزشکار نمونه خواند .
 

شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 20:35 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : در آستانه یک بازی تا اتمام یورو 2012 ، رئال مادرید خود را به عنوان پادشاه این تورنمنت مطرح کرده اند . رئالی ها هشت گل در یوروی امسال زدند تا رکورد دار گلزنی در یوروی اوکراین و لهستان باشند



ادامه مطلب ...
شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 20:32 ::  نويسنده : میلاد

مرجع خبري رئال مادريد : هری ردنپ ، مربی سابق تاتنهام در مورد لوکا مودریچ ، شاگرد سابقش و شایعاتی که پیرامون رفتنش به وایت هارت لین مطرح است ، صحبت کرد . مربی انگلیسی می داند که بازیکن کروات چه مزایایی برای این باشگاه دارد و رفتنش را " یک فقدان جبران ناپذیر " می داند



ادامه مطلب ...

مرجع خبري رئال مادريد : نه آرکونادا و نه زوبیزرتا . هیچ کس پیش از ایکر در ضربات پنالتی نتوانسته بود که برای اسپانیا پنالتی بگیرد . فقط آرکونادا در یورو 1984 نزدیکش شد که در سن 20 سالگی توپ لائودروپ را گرفت که کورتنی انگلیس دستور به تکرار ضربه ز داد .  البته در آن دوره اسپانیا در ضربات پنالتی برنده شد که این آخرین بار تا زمان آمدن کاسیاس بود که به این موفقیت می رسیدند



ادامه مطلب ...
شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 19:53 ::  نويسنده : میلاد
شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 19:48 ::  نويسنده : میلاد


مرجع خبري رئال مادريد : اسپانیایی ها به توپ طلای یورو نزدیک تر می شوند . کاسیاس ، اینیستا و پیرلو در حال حاضر بیشترین شانس را دارند . پیرلو تا کنون سه بار در بازیهای تیمش بهترین بازیکن شده و هافبک اسپانیا هم دو بار . هر چند که ایکر به طور ناعادلانه ای به این جایزه نرسیده است



ادامه مطلب ...

پائولو بنتو، سرمربي تيم ملي پرتغال، معتقد است علي رغم حذف تيمش از رقابت هاي يورو 2012 در مرحله نيمه نهايي، همچنان کريس رونالدو شانس اصلي کسب توپ طلاي امسال است.



ادامه مطلب ...
شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 18:25 ::  نويسنده : میلاد
شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 18:3 ::  نويسنده : میلاد

مرجع خبري رئال مادريد : تاتهام در نظر دارد که هیگوائین را تا پایان فصل نقل و انتقالا به خدمت بگیرد . هیگوائین خودش می خواهد بماند اما وایت هارت لین در صدد به خدمت گرفتنش است .
رئال مادرید به سادگی بازیکن آرژانتینی را از دست نمی دهد و مورینیو قیمتش را 150 میلیون یورو تعیین کرده است . این در حالیست که او از چلسی و سیتی هم پیشنهاد دارد .
آندره ویلاش بواس ، مربی احتمالی تاتنهام یکی از مشتریان پر و پا فرض هیگوائین است و می خواهد او را به خدمت گیرد .
 

امروز ظهر خبری منتشر شده بود که کریستیانو رونالدو پرواز بازگشت به لیسبون را از دست داده است چرا که می خواسته در فرودگاه ، کلوچه بخرد اما این خبر کاملا تکذیب شد



ادامه مطلب ...

 یورو در روز یکشنبه به اتمام می رسد و فینال میان اسپانیا و ایتالیا برگزار می شود . خوزه مورینیو یک بار دیگر هم یکی از روش های خاص خودش را در آستانه این بازی نشان داد . به گزارش الکونفیدنشال ، مربی پرتغالی به خاطر پیروزی برابر پرتغال به ملی پوشان اسپانیایی تیمش تبریک گفته است و از آنها برای بازی فینال مقابل ایتالیا ، حمایت کرده است .
 



ادامه مطلب ...

: کریستیانو رونالدو برای اسپانیا در فینال یورو ابراز موفقیت کرد . وی که توسط لاروخا در نیمه نهایی اوت شد ، گفت :" امیدوارم که اسپانیای قهرمان شود . حالا که ما حذف شدیم ، برای دوستان زیادم در آن جا آرزوی موفقیت می کنم . درون زمین با هم دوست نیستیم اما بیرونش هستیم . "



ادامه مطلب ...
شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 15:50 ::  نويسنده : میلاد
رئال مادرید با کسب ۵۸ جام در اسپانیا، موفق‌ترین تیم در تاریخ این کشور است. همچنین با کسب ۱۵ جام بین المللی، در جمع پر افتخار ترین تیم ها در دنیا قرار گرفته.  در ۲۳ دسامبر ۲۰۰۰ نیز باشگاه از طرف فیفا، به عنوان موفق‌ترین تیم قرن بیستم انتخاب شد.رئال مادرید همچنین نشان لیاقت و شایستگی را از فیفا دریافت کرده‌ است.باشگاه رئال مادرید در مجموع موفق به کسب ۷۳ عنوان رسمی شده است.

رئال مادرید با کسب ۳۱ عنوان قهرمانی (تا فصل ۰۸-۲۰۰۷) رکوردار تعداد قهرمانی در لیگ اسپانیا است. همچنین دوبار و در سال‌های ۱۹۶۰ تا ۱۹۶۵ و ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۰ ۵ بار متوالی قهرمان لیگ اسپانیا شدند که در این مورد نیز رکوردار هستند. همچنین اعضای این تیم از ۱۷ فوریه ۱۹۵۷ تا ۷ مارس ۱۹۶۵، در ۱۲۷ بازی رسمی شکست نخوردند که در لالیگا یک رکورد دست نیافتنی به حساب می آید.
رئال مادرید با ۹ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و با ۲۱ بار حضور در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها، رکوردار است. رائول نیز با ۶۶ گل زده در ۶۸ بازی، دارای بیشترین گل زده در تاریخ این رقابت‌هاست که همگی آنها را با لباس رئال مادرید به ثمر رسانده‌است. رئال مادرید همچنین دارای رکورد ۱۵ حضور متوالی در رقابت‌های جام اروپایی هستند که از ۱۹۵۶ آغاز شد و تا ۱۹۷۰ ادامه داشت.


ادامه مطلب ...
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 15:41 ::  نويسنده : میلاد

کاپیتان تیم رئال مادریدواسپانیا دریک قدمی صد پیروزی ملی است واین اتفاق می تواند در بازی فینال یورو2012بیفتد واولین بازیکنی باشد که صد بازی ملی راه برده است کاسیاس توانسته بود که یک ماه پیش رکورد احمد حسن ولیلیان تورام را بعد برکره بشکند

شنبه 10 تير 1398برچسب:, :: 15:30 ::  نويسنده : میلاد

 ایکر کاسیاس ، کاپیتان تیم ملی اسپانیا به تمجید از جیانلوئیجی بوفون ، حریفش در فینال یورو در کیف پرداخت و گفت که دروازه بان ایتالیایی همیشه برایش " یک الگو " بوده است                                                                   بوفون مورد تحسین من است و همیشه برایش احترام زیادی قائلم . دروازه بانی استثنایی است . در 34 سالگی همچنان در بهترین سطحش است . برای دروازه بان های جوان تر یک الگوست . مثل من که می خواستم شبیه او باشم . روابط خوبی با هم داریم و رویارویی با او همیشه افتخار آمیز است . "                                                        

سارا کاربونرو،نامزد ایکر کاسیاس که یکی از مشهورترین خبرنگاران ورزشی کشور اسپانیاست،به علت در گذشت پدر بزرگش مجبور به ترک مسابقات یورو و تنها گذاشتن نامزدش شد.به گزارش اسپورت چاپ کاتالان،سارا بلافاصه بعد از شنیدن خبر مرگ سانتوس اروالو ، پدر بزرگ مادریش اردو تیم ملی اسپانیا را ترک کرد.پدر بزرگ او که اصالتا اهل منطقه الماگور است دیروز بعد از ظهر درگذشته است و جنازه او تا قبل از رسیدن سارا در سردخانه خواهد ماند تا بعد از رسیدن وی به خاک سپرده شود.

سارا کاربونرو،نامزد ایکر کاسیاس که یکی از مشهورترین خبرنگاران ورزشی کشور اسپانیاست،به علت در گذشت پدر بزرگش مجبور به ترک مسابقات یورو و تنها گذاشتن نامزدش شد.به گزارش اسپورت چاپ کاتالان،سارا بلافاصه بعد از شنیدن خبر مرگ سانتوس اروالو ، پدر بزرگ مادریش اردو تیم ملی اسپانیا را ترک کرد.پدر بزرگ او که اصالتا اهل منطقه الماگور است دیروز بعد از ظهر درگذشته است و جنازه او تا قبل از رسیدن سارا در سردخانه خواهد ماند تا بعد از رسیدن وی به خاک سپرده شود.

سانتیاگو برنابئو ، استادیوم رئال مادرید و نیوکمپ ، استادیوم بارسلونا به نظر کاربران QYPE به عنوان محبوب ترین استادیوم های اروپا انتخاب شدند . در این نظرسنجی که میان اسپانیایی ها صورت گرفت ، مستایا و ریازور در رده های بعدی بودند .
استادیوم رئال مادرید با 120 کامنت و کسب 4 تا از 5 ستاره بیشترین تمجید را بر انگیخت . کاربران این وبسایت ، این استادیوم را "یک استادیوم حقیقی ، تاثیر گذار و بسیار  زیبا"  خواندند که " حضورش در مرکز مادرید فوق العاده است . "
نیوکمپ نمره ای نزدیک داشت اما درصد کامنت هایش کمتر بود یعنی کلا 99 تا که به تمجید از گنجایش و جو فوق العاده اش پرداخته شده بود .
در خارج از اسپانیا هم ومبلی انگلیس با 113 کامنت و 4 ستاره و فولکس پارک با 106 کامنت و چهار ستاره در رده های بعدی قرار گرفتند . اولدترافورد با 100 کامنت و ولدروم با 4 ستاره نیز در این رده بندی به چشم می خورند

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

آرشيو وبلاگ

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مرجع خبری رئال مادرید و آدرس viva-real-madrid.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 52
بازدید کل : 14575
تعداد مطالب : 38
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1